Monday, March 10, 2008

Pertukaran yang di ragui

Eeee banyak betul tsunami akhir-akhir ni.
Tahap nasional tu satu, ini tahap tempat kerja pun satu hal jugak.

Di sebabkan kerana sekarang ni arus perdana semuanya perlu transparensi, maka bila sesuatu proses itu di tukar tanpa melalui akta-akta yang sepatutnya, maka barisan rakyat jelata, dengan berkeyakinan tidak mau menerima dan menjalani proses-proses baru itu.

Sebagai orang yang dipertanggungjawabkan dalam hal ehwal proses dan dokumentasi, maka segala rungutan suara rakyat di salurkan kepada 2 lubang telinga ku.

Disebabkan suasana ini juga, maka aku telah berbincang dengan segala pihak yang terlibat dan mempunyai kuasa. Cuma menunggu kepala otak aku terang benderang sikit lagi. Asyik berjerebu semenjak 2 3 menjak ni. Mujurlah ada seorang yang dapat menolong aku menzahirkan idea-idea di dalam applikasi titik-kuasa. Jadi dapatlah aku gunakan itu sebagai rujukan.

Hmmm tapikan, aduh banyak le kerja ku ini. Dah begitu termaktub dalam JD aku, nak buat camne ... buat kena buat.

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
david santos said...

To avoid such a tragedy happening again, and for the salvation of our children, we are doing a worldwide campaign, displaying the image of NURIN JAZLIN JAZIMIN in blogs all over the world on 25th April 2008. Let's not forget NURIN JAZLIN.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.